Problémába ütköztél a vásárlás során, kérdésed vagy kérésed van? Segítünk! 

Összegyűjtöttük a leggyakrabban felmerülő kérdéseket. Olvasd át, hisz nagy eséllyel így azonnal megtalálhatod a választ, amit keresel! Amennyiben mégsem, írj nekünk e-mailt az info@glirex.hu e-mail címre. Minden tőlünk telhetőt megteszünk a mihamarabbi válaszadás érdekében. 

Kiszállítással kapcsolatos kérdések

Mennyi idő alatt érkezik meg a csomagom?

Általában a csomagok a rendeléstől számított 1-3 munkanapon belül érkeznek meg.

Amennyiben a rendelés tartalmaz kézműves és/vagy jelenleg nem raktáron lévő termékeket, a szállítási idő a vártnál hosszabb lehet, erről azonban időben értesíteni fogunk.

Milyen kiszállítási lehetőségek vannak és mennyibe kerülnek?

A csomagokat házhozszállítással tudjuk küldeni országszerte 0-9 kg között 1490 Ft-ért, 10-19 kg között 2190 Ft-ért, 20-39 kg között 3190 Ft-ért vagy GLS csomagpontra 1190 Ft-ért.

Lehetőség van továbbá személyes átvételre Tolnán, mely ingyenes, valamint külföldi házhozszállításra, melynek ára súlytól és célországtól függ - erről e-mailben tudunk egyeztetni. 

Melyik futárszolgálat szállítja ki a csomagom?

A GLS futárszolgálat végzi a házhozszállítást.

Küldenek a kiszállítás időpontjáról értesítést?

Igen.
Házhozszállítás esetén a GLS futárszolgálat a feladás napján is küld egy saccolt kiszállítási dátumot, majd a már biztos kiszállítás napján is küld egy e-mail értesítést, melyben megad egy 3 órás kiszállítási időintervallumot. 
GLS csomagpont esetén a futárszolgálat e-mailt és/vagy SMS-t küld a feladás napján, valamint aznap is, amikor a csomag beérkezett a csomagpontra és már átvehető.

Hétvégén is van kiszállítás?

Nem, hétvégén a szerződött partnereink, futáraink, nem szállítanak ki csomagot.

Van lehetőségem megadni egy kiszállítási időintervallumot?

Alapvetően nincs lehetőség a kiszállítás idejének meghatározására, az ilyesfajta kéréseket, rendelési megjegyzéseket nem áll módunkban figyelembe venni, azonban házhozszállítás esetén a GLS futárszolgálat által küldött e-mailben van lehetőség a kiszállítási dátum és helyszín megváltoztatására mindaddig, amíg a navigációs rendszerükben a kiszállítást nem rögzítik. 

Mennyi időm van átvenni a csomagot a GLS csomagponton?

A csomag csomagpontra való beérkezése után 5 munkanap áll rendelkezésedre átvenni a csomagot, ezután visszaszállítják.

Hogyan tudom átvenni a csomagot a GLS csomagponton?

A GLS e-mail és/vagy SMS értesítést küld, amikor a csomag a csomagpontra beérkezett. Ebben az értesítésben szerepel egy PIN kód, mely alapján a csomagponton a csomagot be tudják azonosítani és átadni. Az esetek többségében azonban PIN kód hiányában - név alapján, egyes esetekben személyi igazolvány elkérésvel - is odaadják a csomagot.
Utánvétes csomag esetén az átvevőponton történő készpénzes vagy egyes esetekben bankkárytás fizetés után adják át a csomagot. 

Hol van lehetőség személyes átvételre?

Személyes átvételre Tolna megyében, Tolnán, a Deák Ferenc utca 2. szám alatt van lehetőség. 

Mikor vehetem át személyesen a rendelésem?

Ha a rendelésed elkészült (a feldolgozás általában 1-3 munkanap, leggyakrabban 1 munkanap) értesíteni fogunk e-mailben. Az értesítés után az átvételre munaknapokon (hétfőtől péntekig) 08:00 és 12:00 óra között van lehetőség. Az átvétel napjáról és megközelítőleges idejéről azonban kérjük, hogy legalább egy nappal előre tájékoztass bennünket, mert nem minden esetben tartózkodunk műhelyünkben!

Külföldre is szállítanak?

Igen, valamennyi országba van lehetőség a kiszállításra, azonban erről minden esetben a rendelést megelőzően e-mailben történő egyeztetés szükséges. A külföldre való szállítás árairól a Szállítási és fizetési információk fülön tájékozódhatsz.

Mi történik, ha nem veszem át a csomagom?

Házhozszállítás esetén a GLS másnap ismételten megpróbálja kézbesíteni a csomagot. Ha ez is sikertelen, visszaszállításra kerül webáruházunkba. FoxPost csomagautomata esetén ha a 3 nap lejártáig nem veszed át, szintén visszaszállítják nekünk a csomagot. A csomag átvételének megtagadása azonban nem egyenlő a vásárlástól való elállással. Az át nem vett csomagok kiszállítási költségének megtérítésa az ÁSZF értelmében jogos követelésünk. 

Fizetéssel kapcsolatos kérdések

Hogyan fizethetek házhozszállítás esetén?

Házhozszállításnál a rendelés végösszegét kiegyenlítheted bankkártyával vagy készpénzzel a csomag átvételekor a futárnál, vagy elutalhatod előre a teljes összeget bankszámlánkra. 

Egyes esetekben előfordulhat, hogy az utánvétes fizetésnél a futár csak készpénzt fogad el, ez azonban a helyi futárokon, illetve a helyi GLS depó vezetőségén múlik, nem a mi hatáskörünk. Javasoljuk, hogy bár alapvetően a bankkártyás fizetés is lehetséges, tarts magadnál elegendő készpénzt is, amikor utánvétes csomagot vársz.

Hogyan fizethetek GLS csomagpont esetén?

Elutalhatod előre a teljes összeget bankszámlánkra, vagy kiegyenlítheted a végösszeget a csomag átvételekor készpénzben, illetve ha a kiválasztott átvételi ponton van bankkártyaterminál, akkor bankkártyával is. 

Hogyan fizethetek személyes átvétel esetén?

A rendelés végösszegét kiegyenlítheted készpénzzel a csomag átvételekor, vagy elutalhatod előre a teljes összeget bankszámlánkra.
Személyes átvétel esetén bankkártyát nem tudunk elfogadni! 
Kérjük, hogy a gördülékenyebb vásárlás érdekében készítsd elő a pontos összeget, mikor csomagodért jössz!

Hova kell elutalni a rendelés végösszegét?

Belföldi utalás esetén:
Név: Glirex webáruház
Bankszámlaszám: 10402238-50526867-78891002

Külföldi utalás esetén:
IBAN: HU82104022385052686778891002
SWIFT (BIC) kód: OKHBHUHB
Bank: K&H Bank

Mit kell a közleménybe írni utaláskor?

A közleményben a rendelés és/vagy a számla sorszámát szükséges feltüntetni. Elegendő az egyik is.

Mi a teendő, ha nem írtam be a közleménybe a rendelési azonosítót vagy a számla sorszámát?

Ha az egyiket beírtad, az bőven elegendő, de ha semmit nem írtál a közleménybe, akkor sincs baj. Amennyiben arról a névről utaltál, amelyről a rendelést leadtad, könnyedén meg fogjuk találni az utalásod közlemény nélkül is. Ha más névről utaltál, a biztonság kedvéért jelezd nekünk e-mailben: info@glirex.hu 

Miért nem kaptam visszaigazolást a beérkezett utalásomról?

Az előre utalással kért rendelések sikeres kifizetéséről, ahogy a legtöbb webáruház sem, mi sem küldünk visszaigazolást.
Ha az utalás nem érkezett be a számla lejárta után sem, akkor értesíteni fogunk. 

Hogyan kapom meg a számlát?

A számlát a rendelés leadása után manuálisan küldjük ki e-mailben a rendelést követő 72 órán belül. A számla az e-mailből letölthető. Környezetvédelmi okokból papír alapú számlát nem adunk,

Miért nem kaptam számlát?

A számlát manuálisan, e-mailben küldjük ki, a rendelés leadása után legkésőbb 72 órán belül. Amennyiben ezt nem kaptad meg, első körben ellenőrizd a spam mappát. Ha ott sincs, akkor elképzelhető, hogy hibás e-mail címet adtál meg, vagy levelezőprogramod elavult (gyakori hibaforrás a freemail, citromail, illetve más régi és/vagy nem szokványos levelezőrendszer), továbbá okozhatja esetleges átmeneti rendszerhiba is. Javasoljuk, hogy amennyiben nem kapsz számlát e-mailben 72 órán belül, érdeklődj felőle e-mail címünkön: info@glirex.hu.

Miért kaptam számlát, ha már elutaltam a pénzt?

Számlát minden esetben szükséges adnunk. Mivel a számlákat nem automatikusan küldi a rendszer azonnal a megrendelés után, hanem manuálisan küldjük ki e-mailben, elképzelhető, hogy mire kiküldjük, már elutaltad az összeget. Ez esetben nincs több teendőd. Ne aggódj tehát, ha az utalás után kapsz egy számlát, az nem jelenti, hogy az utalásod nem érkezett meg hozzánk!

Mennyi időm van kifizetni a csomagot?

Előre utalás esetén, miután megkaptad a számlát, 3 napod van elutalni az összeget nekünk. 
Utánvét esetén a csomag átvételével egyidejűleg történik a fizetés.

Mi történik, ha az utánvétes csomagom számláján szereplő fizetési határidő lejárt, de még nem érkezett meg a csomagom, és így nem tudtam kifizetni?

Mivel a számláink fizetési határideje egységesen 3 nap, a szállítási idő pedig általában 1-5 munkanap, előfordulhat, hogy a számla lejár, mire a csomag megérkezik hozzád és ki tudod fizetni. Semmi probléma, utánvétes csomagok esetében nem számít a fizetési határidő. Nincs semmi teendőd.

Mi történik, ha nem fizetem ki a csomagom?

Utánvétes csomag esetén a ki nem fizetett csomag nem kerül átadásra részedre, visszaszállítják hozzánk. A csomag kifizetésének és ezáltal átvételének megtagadása azonban nem egyenlő a vásárlástól való elállással. Az át nem vett csomagok kiszállítási költségének megtérítésa az ÁSZF értelmében jogos követelésünk. 
Az előre utalással kért csomagokat nem adjuk fel mindaddig, míg az összeg be nem érkezik bankszámlánkra.

Hogy lehet, hogy megkaptam a csomagom, de nem kellett kifizetnem?

Tudjuk, hogy mindenki szeretné minél előbb megkapni csomagját, ezért igyekszünk mihamarabb összekészíteni és elküldeni őket. Előfordul, hogy a gyorsabb szállítás érdekében nem várjuk meg, míg a pénz előre utalás esetén beérkezik a számlánkra, hanem utalástól függetlenül azonnal útnak indítjuk a csomagot, bízva vevőink becsületében. Így lehetséges, hogy bár nem fizettél, megkaptad a csomagot. Ez esetben mi türelmesen várjuk, hogy az összeg kifizetésre kerüljön. Amennyiben azonban nem utalod el a számla lejártáig, az ÁSZF értelmében a rendelés végösszege jogos követelésünk, a csomag ki nem fizetése jogi következményeket vonhat maga után.
Utánvétes csomag esetén is megeshet, hogy a futár nem kér pénzt a csomagért. Ebben az esetben valószínűleg mi hibáztunk - hisz minden ember hibázik néha - és elfelejtettük ráírni a csomagra az utánvételi összeget. Kérjük, légy becsületes, és jelezd felénk! Előbb-utóbb a számlaösszesítések során úgyis észrevesszük, kitől nem érkezett be az utánvételi összeg. A kifizetést ez esetben megegyezés szerint futárral vagy banki átutalással rendezzük.

Rendeléssel kapcsolatos kérdések

Mikor történik a rendelések feldolgozása?

A rendeléseket munkanapokon, általában 8-16 óra között dolgozzuk fel, hétvégén a csomagfeldoglozás szünetel. 

Miért nem kaptam visszaigazolást a rendelésről?

Rendelésedről rendszerünk automatikusan azonnal, de legkésőbb 48 órán belül, e-mail értesítést küld. Amennyiben ezt nem kaptad meg, első körben ellenőrizd a spam mappát. Ha ott sincs, akkor elképzelhető, hogy hibás e-mail címet adtál meg, vagy levelezőprogramod elavult (gyakori hibaforrás a freemail, citromail, illetve más régi típusú és/vagy nem szokványos levelezőrendszer), továbbá okozhatja esetleges átmeneti rendszerhiba is.
Javasoljuk, hogy amennyiben nem kapsz visszaigazoló e-mailt 48 órán belül, érdeklődj rendelésedről e-mail címünkön: info@glirex.hu mert egyes esetekben ha rendszerhiba okozza, elképzelhető, hogy rendelésed meg sem érkezett hozzánk. 

Miért nem tudom kosárba tenni a terméket?

Elképzelhető, hogy nem választottál a kötelező opciók (pl. mennyiség) közül, vagy a termék jelenleg nincs raktáron - ekkor a termékoldalon "hamarosan elérhető" állapot látható.
Ha a termék raktáron van, és a kötelező opciók közül is választottál, mégsem engedi kosárba helyezni, elképzelhető az átmeneti rendszerhiba. Töltsd újra az oldalt, próbálkozz kicsit később. Amennyiben így sem működik, írj nekünk e-mailt az info@glirex.hu e-mail címre, és orvosoljuk a problémát. 

Miért nem tudom elküldeni a rendelést?

Elképzelhető, hogy egy kötelező (csillaggal jelölt) adatot nem adtál meg, esetleg nem választottál szállítási, fizetési módot. Ellenőrizd az adatokat! Ha minden rendben, lehetséges, hogy egy kosárban lévő termék jelenleg nincs raktáron - ekkor a termék neve mellett három kis piros csillag látható, valamint a termékoldalon "hamarosan elérhető" állapotot jelez.
Ha mindent helyesen töltöttél ki, és a termékek is mind elérhetők,, mégsem engedi leadni a rendelést, akkor elképzelhető az átmeneti rendszerhiba. Töltsd újra az oldalt, próbálkozz kicsit később. Amennyiben így sem működik, írj nekünk e-mailt az info@glirex.hu e-mail címre, és orvosoljuk a problémát. 

Van lehetőség a már leadott rendelés módosítására?

Igen, csak mielőbb írd meg nekünk e-mailben az info@glirex.hu e-mail címre, mit és hogyan szeretnél módosítani. Ha a rendelés még nem került átadásra a futárszolgálatnak, akkor módosítani tudjuk. 

Van lehetőség a már leadott rendelés törlésére?

Igen, csak mielőbb írd meg nekünk e-mailben az info@glirex.hu e-mail címre, hogy a rendelést törölni szeretnéd. Ha a rendelés még nem került átadásra a futárszolgálatnak, akkor törölni tudjuk. 

Személyes átvétel során lehet vásárolni vagy módosítani a rendelést?

Nem, személyes átvételkor üzletünkben vásárolni nem lehet, a csomag módosítására már nincs lehetőség. 

Ügyfélszolgálattal kapcsolatos kérdések

Mikor válaszolnak az e-mail vagy messenger üzenetre?

Igyekszünk mihamarabb választ adni, ügyfélszolgálatunk munkanapokon 8 és 16 óra között aktív, ekkor általában 1-3 órán belül válaszolni tudunk, de egyéb esetekben is legkésőbb 48 órán belül választ adunk. Amennyiben 48 óra elteltével sem kapsz választ, kérjük, küldd el újra az üzeneted, mert elképzelhető, hogy nem kaptuk meg. 

Miért nem lehet telefonon érdeklődni?

Az írásos üzenetek több szempontból is eredményesebbek: egyrészt az írásnak nyoma marad, követhetőbb, másrészt a legtöbb kérdés, kérés, probléma esetén ügyfélszolgálatunk telefonon úgysem tudna rögtön segíteni, hiszen időre van szüksége, hogy utánanézhessen az adott problémának, rendelésnek, csomagnak, szükség esetén egyeztethessen a kollégákkal, futárokkal.