Kategóriák
Kosarad

Gyakran Ismételt Kérdések

Problémába ütköztél a vásárlás során, kérdésed vagy kérésed van? Segítünk! 

Összegyűjtöttük a leggyakrabban felmerülő kérdéseket. Olvasd át, hisz nagy eséllyel így azonnal megtalálhatod a választ, amit keresel! Amennyiben mégsem, írj nekünk e-mailt az info@glirex.hu e-mail címre. Minden tőlünk telhetőt megteszünk a mihamarabbi válaszadás érdekében. 

 

Kiszállítással kapcsolatos kérdések

Általában a csomagok a rendeléstől számított 2-4 munkanapon belül érkeznek meg, de egyes esetekben a feldolgozásés szállítás akár hosszabb vagy épp rövidebb idő is lehet.

Bővebb információt ide kattintva találsz.

A csomagokat belföldön GLS vagy MPL házhozszállítással, illetve GLS csomagpontokra tudjuk küldeni.
Külföldre kizárólag házhozszállítással tudjuk küldeni a csomagokat, csakugyan GLS vagy MPL futárszolgálattal.  
Lehetőség van továbbá személyes átvételre Szekszárdon.

 

Szállítási díjaink 1690 Ft-tól kezdődnek, a pontos díj szállítási mód és súly függvénye. A pontos díjszabásról, valamint a külföldre szállítandó csomagok díjairól ide kattintva tájékozódhatsz. 

A GLS vagy az MPL futárszolgálat végzi a szállítást.

Igen.
Házhozszállítás esetén a futárszolgálat a feladás napján is küld egy saccolt kiszállítási dátumot, majd a már biztos kiszállítás napján is küld egy e-mail és/vagy SMS értesítést, melyben megad 3 órás kiszállítási időintervallumot. 
Csomagpont esetén a futárszolgálat e-mailt és/vagy SMS-t küld a feladás napján, valamint aznap is, amikor a csomag beérkezett a csomagpontra és már átvehető.
Amennyiben a feladást követő 3 munkanapon belül nem kapsz értesítést, keress fel bennünket emailben!

Nem, hétvégén a szerződött partnereink, futáraink, nem szállítanak ki csomagot.

Alapvetően nincs lehetőség a kiszállítás idejének meghatározására, az ilyesfajta kéréseket, rendelési megjegyzéseket nem áll módunkban figyelembe venni, azonban házhozszállítás esetén a futárszolgálat által küldött e-mailben van lehetőség a kiszállítási dátum és helyszín megváltoztatására mindaddig, amíg a navigációs rendszerükben a kiszállítást nem rögzítik. 

A csomag csomagpontra való beérkezése után GLS csomagpontokon 5 munkanap áll rendelkezésedre átvenni a csomagot, ezután visszaszállítják webáruházunk részére.

A futárszolgálat e-mail és/vagy SMS értesítést küld, amikor a csomag a csomagpontra beérkezett. Ebben az értesítésben szerepel egy kód, mely alapján a csomagponton a csomagot be tudják azonosítani és átadni, ám kód hiányában - név alapján, egyes esetekben személyi igazolvány elkérésvel - is odaadják a csomagot. Automata esetén a kódot az automatába beírva kinyílik az automatafiók, s kiveheted belőle a csomagod. 
Utánvétes csomag esetén az átvevőponton történő készpénzes vagy bankkárytás fizetés után vehető át a csomag. 

Személyes átvételre Szekszárdon, a Csonka utca 10. szám alatt van lehetőség.

Ha a rendelésed elkészült (a feldolgozás általában 2-4 munkanap, de egyes esetekben ennél hosszabb vagy akár rövidebb idő is lehet) értesíteni fogunk e-mailben. Az értesítés után az átvételre általában munkanapokon (hétfőtől péntekig) 08:00 és 12:00 óra között van lehetőség. Az átvétel napjáról és megközelítőleges idejéről azonban legalább egy nappal előre egyeztessünk, mert nem minden esetben tartózkodunk telephelyünkön! 

Házhozszállítás esetén a futérszolgálat másnap ismételten megpróbálja kézbesíteni a csomagot. Ha ez is sikertelen, visszaszállításra kerül webáruházunkba. Csomagpont esetén ha az őrzési idő lejárt, szintén visszaszállítják nekünk a csomagot. A csomag átvételének megtagadása azonban nem egyenlő a vásárlástól való elállással. Az át nem vett csomagok kiszállítási költségének megtérítése az ÁSZF értelmében jogos követelésünk. 

Igen, számos országba van lehetőség a kiszállításra, a részletekről ide kattintva tájékozódhatsz. 

Sajnos néha előfordulhat, hogy a csomag a szállítás során megsérül. Ne aggódj, természetesen ha sérül a tartalma, kicseréljük a sérült terméket, vagy visszatérítjük az árát – ehhez lehetőleg minél hamarabb vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal! 

Fizetéssel kapcsolatos kérdések

Házhozszállításnál a rendelés végösszegét kiegyenlítheted bankkártyával vagy készpénzzel a csomag átvételekor a futárnál, de el is utalhatod előre a teljes összeget bankszámlánkra, illetve fizethetsz előre online bankkártyával is. 

Külföldi csomagok esetén utánvételes fizetésre nincs lehetőség.

Egyes esetekben előfordulhat, hogy az utánvétes fizetésnél a futár csak készpénzt fogad el, ez azonban a helyi futárokon, illetve a helyi depó vezetőségén múlik, nem a mi hatáskörünk. Javasoljuk, hogy bár alapvetően a bankkártyás fizetés is lehetséges, tarts magadnál elegendő készpénzt is, amikor utánvétes csomagot vársz.

Elutalhatod előre a teljes összeget bankszámlánkra, vagy fizethetsz előre online bankkártyával, valamint kiegyenlítheted a végösszeget a csomag átvételekor csomagponttól függően készpénzben vagy bankkártyával is. Egyes csomagpontok csak készpénzt vagy csak bankkártyát fogadnak el – kérjük a csomagátvétel előtt ellenőrizd, hogy a választott csomagponton milyen fizetési lehetőségek vannak!

A rendelés végösszegét kiegyenlítheted készpénzzel a csomag átvételekor, vagy elutalhatod előre a teljes összeget bankszámlánkra, illetve fizethetsz előre online bankkártyával is.
Személyes átvétel esetén bankkártyát nem tudunk elfogadni! 
Kérjük, utánvét esetén a gördülékenyebb vásárlás érdekében készítsd elő a pontos összeget, mikor csomagodért jössz!

20 000 Ft feletti vásárlás esetén ingyen kiszállítjuk a csomagokat Magyarország területén, amennyiben a csomag súlya nem haladja meg a 25 kg-ot.

Belföldi utalás esetén:
Név: Glirex webáruház
Bankszámlaszám: 11600006-00000000-93945600

Külföldi utalás esetén:
IBAN: HU05116000060000000093945600
SWIFT (BIC) kód: GIBAHUHB
Bank: Erste Bank

A közleményben a rendelés vagy a számla sorszámát szükséges feltüntetni. Elegendő az egyik is.

Ha az egyiket beírtad, az bőven elegendő, de ha semmit nem írtál a közleménybe, akkor sincs baj. Amennyiben arról a névről utaltál, amelyről a rendelést leadtad, könnyedén meg fogjuk találni az utalásod közlemény nélkül is. Ha más névről utaltál, a biztonság kedvéért jelezd nekünk e-mailben: info@glirex.hu 

Az előre utalással kért rendelések sikeres kifizetéséről, ahogy a legtöbb webáruház sem, mi sem küldünk visszaigazolást. Csak az online bankkártyával történő fizetés után küld a fizetőrendszer igazolást a fizetés sikerességéről.
Ha az utalás nem érkezett be a számla lejárta után sem, akkor értesíteni fogunk. 

A számlát a rendelés leadása után manuálisan küldjük ki e-mailben a rendelést követő 72 órán belül. A számla az e-mailből letölthető. Környezetvédelmi okokból papír alapú számlát nem adunk.

A számlát manuálisan, e-mailben küldjük ki, a rendelés leadása után legkésőbb 72 órán belül. Amennyiben ezt nem kaptad meg, első körben ellenőrizd a spam mappát. Ha ott sincs, akkor elképzelhető, hogy hibás e-mail címet adtál meg, vagy levelezőprogramod elavult (gyakori hibaforrás a freemail, citromail, illetve más régi és/vagy nem szokványos levelezőrendszer), továbbá okozhatja esetleges átmeneti rendszerhiba is. Javasoljuk, hogy amennyiben nem kapsz számlát e-mailben 72 órán belül, érdeklődj felőle e-mail címünkön: info@glirex.hu.

Számlát minden esetben szükséges adnunk. Mivel a számlákat nem automatikusan küldi a rendszer azonnal a megrendelés után, hanem manuálisan küldjük ki e-mailben, elképzelhető, hogy mire kiküldjük, már elutaltad az összeget. Ez esetben nincs több teendőd. Ne aggódj tehát, ha az utalás után kapsz egy számlát, az nem jelenti, hogy az utalásod nem érkezett meg hozzánk!

Előre utalás esetén, miután megkaptad a számlát, 3 napod van elutalni az összeget nekünk. 
Utánvét esetén a csomag átvételével egyidejűleg történik a fizetés.

Mivel a számláink fizetési határideje egységesen 3 nap, a szállítási idő pedig bizonyos esetekben 3 napnál több is lehet, előfordulhat, hogy a számla lejár, mire a csomag megérkezik hozzád és ki tudod fizetni. Semmi probléma, utánvétes csomagok esetében nem számít a fizetési határidő. Nincs semmi teendőd.

Utánvétes csomag esetén a ki nem fizetett csomag nem kerül átadásra részedre, visszaszállítják hozzánk. A csomag kifizetésének és ezáltal átvételének megtagadása azonban nem egyenlő a vásárlástól való elállással. Az át nem vett csomagok kiszállítási költségének megtérítésa az ÁSZF értelmében jogos követelésünk. 
Az előre utalással vagy bankkártyás fizetéssel kért csomagokat nem adjuk fel mindaddig, míg az összeg be nem érkezik bankszámlánkra.

Tudjuk, hogy mindenki szeretné minél előbb megkapni csomagját, ezért igyekszünk mihamarabb összekészíteni és elküldeni őket. Előfordul, hogy a gyorsabb szállítás érdekében nem várjuk meg, míg a pénz előre utalás esetén beérkezik a számlánkra, hanem utalástól függetlenül azonnal útnak indítjuk a csomagot, bízva vevőink becsületében. Így lehetséges, hogy bár nem fizettél, megkaptad a csomagot. Ez esetben mi türelmesen várjuk, hogy az összeg kifizetésre kerüljön. Amennyiben azonban nem utalod el a számla lejártáig, az ÁSZF értelmében a rendelés végösszege jogos követelésünk, a csomag ki nem fizetése jogi következményeket vonhat maga után.
Utánvétes csomag esetén is megeshet, hogy a futár nem kér pénzt a csomagért. Ebben az esetben valószínűleg mi hibáztunk - hisz minden ember hibázik néha - és elfelejtettük ráírni a csomagra az utánvételi összeget. Kérjük, légy becsületes, és jelezd felénk! Előbb-utóbb a számlaösszesítések során úgyis észrevesszük, kitől nem érkezett be az utánvételi összeg. A kifizetést ez esetben megegyezés szerint futárral vagy banki átutalással rendezzük.

Környezetünk védelme érdekében papír alapú számlát nem teszünk a csomagba, a számlát csak elektronikusan küldjük ki a rendeléskor megadott email címre. 

Rendeléssel kapcsolatos kérdések

A rendeléseket munkanapokon, általában 8-16 óra között dolgozzuk fel, hétvégén a csomagfeldoglozás szünetel. 

Rendelésedről rendszerünk automatikusan azonnal, de legkésőbb 48 órán belül, e-mail értesítést küld. Amennyiben ezt nem kaptad meg, első körben ellenőrizd a spam mappát. Ha ott sincs, akkor elképzelhető, hogy hibás e-mail címet adtál meg, vagy levelezőprogramod elavult (gyakori hibaforrás a freemail, citromail, illetve más régi típusú és/vagy nem szokványos levelezőrendszer), továbbá okozhatja esetleges átmeneti rendszerhiba is.
Javasoljuk, hogy amennyiben nem kapsz visszaigazoló e-mailt 48 órán belül, érdeklődj rendelésedről e-mail címünkön: info@glirex.hu mert egyes esetekben ha rendszerhiba okozza, elképzelhető, hogy rendelésed meg sem érkezett hozzánk. 

Igen, csak mielőbb írd meg nekünk e-mailben az info@glirex.hu e-mail címre, mit és hogyan szeretnél módosítani. Ha a rendelés még nem került átadásra a futárszolgálatnak, akkor módosítani tudjuk. 

Igen, csak mielőbb írd meg nekünk e-mailben az info@glirex.hu e-mail címre, hogy a rendelést törölni szeretnéd. Ha a rendelés még nem került átadásra a futárszolgálatnak, akkor törölni tudjuk. 

A rendelésed átvétele után 14 napod van arra, hogy jelezd nekünk a rendeléstől való elállást. 

Vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, mindenképp jelezd a rendeléstől való elállást!
Ezután megegyezés szerint lehetőséged van arra, hogy bármely általad preferált módon visszajuttasd a csomagot szekszárdi telephelyünkre, vagy küldhetünk mi egy futárt a csomagért, aki elhozza tőled. 

Ha a mi hibánkból adódóan küldenéd vissza a rendelést (pl. rossz terméket küldtünk, sérült vagy nem felel meg a leírásnak) a visszaküldés költségei és lebonyolítása minket terhel. 
Amennyiben a visszaküldés nem a mi hibánkból történik (pl. mégsincs szükséged a termékre vagy nem megfelelő a méret) a visszaküldés feladata anyagi vonzataival együtt rád hárul, de igény esetén a visszaküldés lebonyolításában szívesen segítünk.

Mivel termékeink teljesen természetesek, vegyszermentesek, így rovarölő gázokkal sem kezeltek, néha megbújhat bennük egy-egy gabonarovar – emiatt javasoljuk termékeink lefagyasztását felbontás előtt. Ennek menetéről és miértjéről bővebb információt ide kattintva olvashatsz.

Nem, személyes átvételkor telephelyünkön vásárolni nem lehet, a csomag módosítására már nincs lehetőség.

Ügyfélszolgálattal kapcsolatos kérdések

Ügyfélszolgálatunkkal elsődlegesen emailben ide kattintva, vagy weboldalunk jobb alsó sarkában található messenger ablakon keresztül veheted fel a kapcsolatot.

Igyekszünk mihamarabb választ adni, ügyfélszolgálatunk munkanapokon 8 és 16 óra között aktív, ekkor általában 1-3 órán belül válaszolni tudunk, de egyéb esetekben is legkésőbb 48 órán belül választ adunk. Amennyiben 48 óra elteltével sem kapsz választ, kérjük, küldd el újra az üzeneted, mert elképzelhető, hogy nem kaptuk meg. 

Aprócska vállalkozás lévén webáruházunknak nincs külön ügyfélszolgálata. Mindannyian ellátunk minden feladatkört; a vevőszolgálatot, oldalaink működtetését, a termékek beszerzését, gyártását, összekészítését, csomagolását, készletezését stb. Ezáltal sajnos nincs kapacitásunk minden helyzetben telefonközelben maradni, és megfelelően, korrekt módon működtetni egy telefonos ügyfélszolgálatot. Hogy éppen elérhetőek vagyunk-e, azon múlik, hogy éppen milyen feladatkört látunk el. Emiatt javasoljuk, hogy elsődlegesen írásos formában vedd fel velünk a kapcsolatot.

Az írásos üzenetek több szempontból is eredményesebbek: egyrészt az írásnak nyoma marad, követhetőbb, másrészt a legtöbb kérdés, kérés, probléma esetén telefonon úgysem tudnánk rögtön segíteni, hiszen időre van szükség, hogy utánanézhessünk az adott problémának, rendelésnek, csomagnak, szükség esetén egyeztethessünk a kollégákkal, futárokkal. 

1
false
false
true
Törlés
Módosítás
tr